W miesiącu grudniu wychowawcy klas przeprowadzili zajęcia wychowawcze na podstawie opracowanego scenariusza - Jak się uczyć, aby się nauczyć? Po zajęciach zostały przez nich opracowane wnioski dotyczące warunków korzystnych i niekorzystnych, które wpływają na proces uczenia się, dominujących wśród uczniów stylów uczenia się oraz znajomości technik uczenia się.
Zebrane dane stanowią źródło informacji dla nauczycieli w bezpośredniej pracy z uczniami, zarówno tej stacjonarnej, jak i podczas kształcenia na odległość. Będą też bazą przy realizacji kolejnych zadań programu.
- Wnioski - klasa 1a (.pdf)
- Wnioski - klasa 1b (.pdf)
- Wnioski - klasa 2a (.pdf)
- Wnioski - klasa 2b (.pdf)
- Wnioski - klasa 3a (.pdf)
- Wnioski - klasa 3b (.pdf)
- Wnioski - klasa 4a (.pdf)
- Wnioski - klasa 4b (.pdf)
- Wnioski - klasa 6a (.pdf)
- Wnioski - klasa 6b (.pdf)
- Wnioski - klasa 6c (.pdf)
- Wnioski - klasa 7a (.pdf)
- Wnioski - klasa 7b (.pdf)
- Wnioski - klasa 8a (.pdf)