MATEMATYCY
Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne i dydaktyczno – wyrównawcze w ramach projektu „Szkoła Harmonijnego Rozwoju” przeznaczone są dla uczniów klasy IV. Głównym celem zajęć jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez prowadzenie różnorodnych zajęć, dostosowanych do indywidualnych preferencji w zakresie stylu uczenia się każdego dziecka: kinestetycy, wzrokowcy i słuchowcy. Na zajęciach uczniowie będą uczyć się:
- efektywnego współdziałania w zespole, planowania,
- organizowania i oceniania własnej nauki,
- poszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł,
- odnoszenia do praktyki zdobytej wiedzy,
- rozwijania sprawności umysłowej oraz osobistych zainteresowań.
Poprzez prowadzenie zajęć z wykorzystaniem metod i form pracy dostosowanych do stylów uczenia, pozytywnych wzmocnień i uświadomienie dziecku mocnych stron i zalet, łatwiej będzie mu przyswajać wiedzę i porozumiewać się z rówieśnikami i dorosłymi.